رابطه جنسی تو هفته های من ضرر داره؟

۱۲ پاسخ

شاید نداشته باشه شایدم شرایطتت طوری باشه که ضرر داشته باشه در کل بهتره نباشه

نه ضرر نداره كارتو بكن

من دکتر بهم گفت مشکلی نداره اما از اطرافیانم خیلی دیدم رابطه داشتن و دچار مشکلاتی مثل هماتوم و..شدن بخاطر همین منم نه خودم ارضا میشم و نه رابطه دارم با همسرم تا سه ماهگیم این مدت هم با روش های دیگه ای مثل ماساژ و...نیاز همسرم رو برطرف میکنم چاره دیگه ای نیست

بهتره سه ماه اول رو نداشته باشی

ولی من از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نیس

اگر دکتر گفته شرایطتت نرماله ک‌اوووکیه
ب منم گفتن اسکالی نداره فقط مایع منی نباید داخل ریخته بشه
وگرنه‌اوکیه با احتیاط
نمیشه ک ۳ ماه نداشت

۳ماه اول با مراقبت بیشتر رد کنید ب امیدخدا. ضرر نداره اگر دکتر نگفته

آره نداشته باش تا ۳ماع اول

نکنی بهتره

اگه لکه بینی نداری نه

بهتره ک سه ماه اول نباشه

اگر شرایط بارداریت نرمال باشه هیچ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته چهاردهم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری