خانما خرما تو هفته من ضرر داره؟

۶ پاسخ

خرما خیلی خوبه من شنیدم برا تشکیل قلب بچه

والا خوبه کی میکه بده

خرما که خیلی خوبه. من کلا بدم اومده در بارداری از خرما نمیتونم بخورم

عالیه روزی ۲تا بخور

چراضررمن که شنیدم خاصیت داره

زیاد نخور دوتا بخور

سوال های مرتبط

مامان دخملی جونم💞🎀 مامان دخملی جونم💞🎀 هفته بیستم بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان 🥰❤️ مامان 🥰❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان پسرم و تودلی مامان پسرم و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری