سلام خانما پیتزا ضرر داره تو هفته من

۷ پاسخ

سعی کن کم بهوری

نه عزیزم هر چیزی زیادیش ضرر داره. هوس کردی دیگه

نه عزیزم کلا هیچ چیز خوردنش ضرر نداره مگر منع شده باشی از طرف دکترت.
همه چیز بخور اما به اندازه کم تو هیج جیز افراط نکن

به نظرم اصلا نخوری بهتر فست فود کلا ضرره چهره بچه رو سیاه میکنه

من هوس کردم چون خودم استراحتم شوهری برام درست کرد

زیاد نخور ماهی یکبار اشکالی نداره همون ماهی یکبارم کم بخوری ضرر نداره

نه ولی کم بخور سعی کن غذا های چرب و سنگین زیاد نخوری فست فود کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان نی نی🐣 مامان نی نی🐣 هفته پنجم بارداری
مهدیه مهدیه قصد بارداری
مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته دوازدهم بارداری