خانما پیتزا ضرر داره

۷ پاسخ

من چن باری خوردم از اول تا آخر بارداریم. ولی درکل فست فود کم بخور

نخوری بهترع

ضرری ندارع ولی منو اصلا سیر نمیکنه حس بدی بم میده میتونی یکم بخور

بخور عزیزم نوش جونت
ولی بهتره تو بارداری فست فود کمتر بخورین

بخوریکم گلم ولی سعی کن همیشه خودت درست کنی چون بیرونیا بیشتر سوسیس و ژامبون داره خودت باگوشت چرخی درست کن

نخوری خیلییی بهتره

نه بخور نوش جوننن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۵ ماهگی
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی🐣 مامان نی نی🐣 هفته چهارم بارداری