پیتزا ضرر داره بخورم؟؟

۸ پاسخ

خوردنش مشکلی نداره منم هوس میکنم میخورم ولی خیییلی کم چون چیز خوبی نیست اصلا

هرچی به انداره
بخور گوشت بشه بچسبه وجودت

نه بابا منم دیشب خوردم

نه بابا بخور زیاده رویش ضرر داره

نه بابا

ن نوش حون

نهایت ی تیکه بخور تک نفره رو سر نکشی 😅

خخخخخخخخ جمع کنین اداهاتونو تا میتونین بخورین جنین رشد کنه

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مهدیه مهدیه قصد بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۵ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی