خانما من هوس پیتزا کردم چیکار کنم ضرر داره ؟

۱۵ پاسخ

بابا سخت نگیر بخورا

ن بابا بخور بره چ ضرری اخه
هر روز که نمیخوریم

منم خیلی هوس میکنم جدیدنا
پیتزا گوشت بگیر بخور اشکالی نداره

بخور عزیزم سعی کن پیتزای مخلوط نخوری که کالباس داره. مثلا اگه میتونی پیتزای مرغ یا گوشت بخور.
اگرم هوس همون کالباس دار کردی سعی کن بری جایی که پیتزای با کیفیت دارن.

خودت درست کن بدون سوسیس کالباس.من تاالان دو بار درست کردم و خوردم.فک نمیکنم ترکیب پنیر و گوشت و فلفل دلمه و‌نون ضرری داشته باشه

نه بخور عزیزم
من دکتر گفت هفته ای یکبار فست فود ضرر نداره

منکه خوردم😅

نه پیشتر بجا سوسیس مرغ بزار

منکه میخورم هرازچندگاهی

بخور بابا
با یه بار چیزی نمیشه

نخور ویارت بدتر میشه من خوردم حالت تهوعم برگشت

نه اشکال نداره ولی از جایی بگیر که بجای پنیر زیاد و سوسیس چیز دیگه مثل گوشت باشه که سنگین نشی هضم نشه ایتالیایی بگیر

نه بابا

سعی کن زیاده روی نکنی من خوردم بجوری معده درد گرفتم..

نه عزیزم ی بار هیچی نمیشه منم تا الان دوبار خوردم آدم دست خودش نیست دلش میخواد بعدشم نمی‌خوای هر روز بخوری ک ب جنین آسیب بزنه فوقش دوماه یکبار بخوری

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابتسام مامان ابتسام هفته یازدهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته دهم بارداری
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری