سلام خانما عسل تو هفته من ضرر داره

۵ پاسخ

سه ماه اول نباید بخوری

نخور این همه چیزای مقوی چون گرمیه میگن نباید خورد باعث سقط میشه

نه عزیزم ضررنداره.من همون اوایل سرماخورده بودم تا ۹هفته نمیدونستم باردارم.فقط آبگرم و عسل و لیمو مبخوردم

سعی کن ببخشی

سعی من تا هفتت نرفته بالا نخوری تا جای بچه سفت بشه چون گرمیه

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته دوازدهم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۶ ماهگی