دوستان تو شیش هفته خوردن عسل ضرر داره مگه ؟

۳ پاسخ

نه بخور. اتفاقا خیلیم خوبه. فقط زیاده روی نکن. من صبحانه با خامه میخورم معمولاً

خوب خدارشکر من برای صبحونه یکمی خوردم الان یکی گفت وای چرا خوردی ضرر داره ترسیدم

نه هیچی ضرر نداره تا موقعی که زیاده روی نشه

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تیارا مامان تیارا هفته بیست‌وسوم بارداری