خانما عسل تو هفته من ضرر داره؟

۶ پاسخ

در حد کم اشکال نداره

بخور عزیزم هیچ ضرری نداره

نه گلم من که می‌خورم

عسل چه اشکالی میتونه داشته باشه؟نه عزیزم من بعضی وقتا صبحانه کره و عسل میخورم

گرمه عسل زیاد خوب نیس

من سر اولی کلا هر روز صبحانه عسل و کره میخوردم
سر دومی هیچی نمیتونستم بجز پنیر و خیار

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۶ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی