خوردن عسل تو بارداری ضرر داره؟

۷ پاسخ

سه ماه اول روزی یه قاشق مجازه بخاطر گرمیش

ن خوب نیس

بله ضرر دارد

چون گرمیه زیاده روی نباید بکنی بخور ولی نه زیاد

زیادی نباید بخوری
در حد صبحونه و اینا مشکل نداره ولی قاشق قاشق نخور

سقط اوره

نه خوبم هست منکه در هردو بارداری میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی جون مامان علی جون ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان تی تی💗🌸 مامان تی تی💗🌸 هفته سی‌ام بارداری