نه خيليم خوبه
تن ماهي ضرر داره
ماهی بدون جیوه خیلی عالیه ولی سعی کن زیاد نخوری ماهی دوبار استفاده بشه عالیه😉
ماهی فقط سالمون بخور غیر اون اصلاااا جیوه نباید داشته باشه، تن ماهی هم ب عیچ عنوان نخور
زیاد نخورید که بیش فعالی میاره پوستتون کنده میشه
دوست من سر دخترش هفته ای ۳ بار ماهی میخورد الان بخاطر غیرقابل کنترل بودن بچش خونه مادرش هم نمیره
نه اتفاقان خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.