۵ پاسخ

نخووور دکتر من گفت اصلا و اصلا چون باعث سقط و زایمان زودرس میشه

من الان نمیدونم واقعا عسل میشه خورد یانه

دکتر منم گفت نخورم واسه گرمیه زیادش

عسل خیلی خوبه و خاصیت داره.
در حد اعتدال❤️

دکتر ب من گفت عسل وجگر وزعفرون نخور...

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی
مامان تی تی💗🌸 مامان تی تی💗🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تون فرنگی مامان تون فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری