۱۲ پاسخ

نه من خیلی میخورم تازه دیشبم خوردم ظهرم میخام بخورم 😂

واااای سالاد شیرازی عشقهههه

توش کمی نعناع خشک بریزم میشه واسه نفخ ش میگم

ن عزیزم بخور نوش جونت

نه چه ضرری

ن ظرری نداره

نه من ماهای اول ویارم بود

روزی دوبارمیخورم چرا ضررداشته باشه

وا چه سوالا میپرسید چرا باید ضرر داشته باشه خیلی خوبه.

نه چرا باید ضرر داشته باشهه

وای منم عاشقشم.. ولی نمیدونم ضرر داره یا ن

آبغوره نزن ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی