خانما من خیلی سالاد شیرازی میخورممم ضرر نداره

۱۰ پاسخ

منم عاشق سالاد شیرازی ام

ضرر نداره فقط کلی ورم میکنی

نه نوش

ن منم خیلی میخوردم ، اونم با ابغوره و نعنا و نمک فراوون، رفته رفته فقط یکم معدم اذیت شد و اسید معدم زد بالا ، شما رعایت کنی خبری نیست

نوش جونت بخور

چ ضرری خیار و گوجه است دیگه

ابلیمو ابغوره کمتر بخور هم واسه فشار هم میگن خون رقیق میکنه

منم خیلی میخوردم ولی بهم گفتن کم بخورم ابغوره ضرر داره

نه چرا ضرر داشته باشه همش سبزیجاته خوبه اتفاقا.

نه چه ضرری داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری