هویج ضرر نداره تو سالاد بخورم؟؟؟

۵ پاسخ

نمیدونم چ شویی راه افتاده که از پسر بد میگن خوب یکی پسر دوست داره یکی دختر دلیل نمیشه پسر بد باشه یا دختر من چون برادر نداشتم پسر دوست داشتم دختر دلسوزه پسر پشتو پناهه هر دوتاش خوبه خدا همه بچه هارو سالم نگه داره

پیرو تایپک قبلیت گفتم

عزیزم چرا انقدر باید پسر برات مهم باشه بچه اول مگه زمان قاجاریم
شاید اگر دختر بشه اون دختر بتونه در اینده تورو سربلند کنه و بهش افتخار کنی
شاید انقدر خوشبخت بشه از دیدن زندگیش لذت ببری به چشم خودم دیدم این موردارو اصرار
هیچوقت رو جنسیت اصرار نکن بزار خدا خودش هرجور صلاح میدونه بچینه چون اون قشنگ تر میچینه

نخوری بهتره در حد هوس یه ذررره بخور
چون ویتامین‌ A داره ضرر داره برای نینی

نخوری بهتر چون ویتامین آ داره و الان برات خوب نیست مث جگر میمونه

سوال های مرتبط

مامان آلوچه پسر مامانش 🩵 مامان آلوچه پسر مامانش 🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هفتم بارداری
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری