هویج تو سالاد هم ضرر داره؟؟؟ در حد کم ؟

۱۱ پاسخ

ن بابا دیوونه🥲
من اب هویجم میخوردم

من اوایل ک اطلاعاتی نداشتم
قرصامو با اب هویج مینداختم بخدا🤣
همه چی بخور همه چییییی
فقط زیادی از حد نخور این چیزارو
حتی جیگرم در حد معقول بخوری ضرر نداره
تنها چیزی ک خطرناکه زعفرون دم کرده رو مث چایی خوردن
وگرنه قاطی برنج میکنن میریزن برا تزئین اونم ضرر نداره

نه عزیزم
هرچیزی کمش ایراد نداره

من اصلا نمیخورم ،یه مدت هی میگفتم ای بابا هیچی نمیشه اشکال نداره یه ذره اینو بخور اونو بخور افتادم به خونریزی اینقدر ترسیدم که نگو

مقدار کمش نه

بخدا من هم اب هویج خوردم همم همون هویج رنده شده ی ک تو سالاد کاهو ک شما گفتین،،چرا اینقدر سختش کردید همچیو

هویج ضرر نداره خودش روزی یکی دوتا بخوری
آب هویج بده ولی

نه عزیزم بخور زیادش بده

داخل سالاد نه.. ولی مصرف زیادش. میگن واسه بچه خوب نیست باعث میشه دنیا اومد خدای نکرده زردی بگیره

خیر بخور بره

چرا ضرر باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان محمد متین مامان محمد متین روزهای ابتدایی تولد
مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان جونبولی مامان جونبولی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری