چقدررر سخت میگیرین:(
خود هویجم ضرر نداره اب هویجه ک میگن نخورین اونم دکتر تغذیه گفت بخاطر ساکارز هست ن ویتامین آ من هر چن روزی ی دونه هویج میخورم از اول یا تو سوپ میریزم میخورم
من که خوردم یک روز گلاب به رو تون همون صبح ۳ بار بالا آوردم ... نمیدونم واسه همین هویج بود یا نه ..
عزیزم مهم وجودهویج داخلشع
اگه قند نداری بخور😍
به هرحال هویجه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.