مربا هویج هم ضرر داره؟؟؟

۶ پاسخ

چقدررر سخت میگیرین:(

خود هویجم ضرر نداره اب هویجه ک میگن نخورین اونم دکتر تغذیه گفت بخاطر ساکارز هست ن ویتامین آ من هر چن روزی ی دونه هویج میخورم از اول یا تو سوپ میریزم میخورم

من که خوردم یک روز گلاب به رو تون همون صبح ۳ بار بالا آوردم ... نمیدونم واسه همین هویج بود یا نه ..

عزیزم مهم وجودهویج داخلشع

اگه قند نداری بخور😍

به هرحال هویجه😂

سوال های مرتبط

مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان جونبولی مامان جونبولی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری