سلام
راسته که میگم مربا هویج خطر داره تو بارداری؟؟🤔🤔

۸ پاسخ

ممنون از همتون

من هویج نگینی تو غذا هم خوردم فقط اب هویج نمیخورم

همه چیز در حد اعتدال مجاز هست عزیزم و مشکلی ایجاد نمیکنه

پس چه مربایی خوبه بخرم؟

کلا هویچ تو بارداری خوب نیست باعث سقط میشه
ولی خیلی کم بخور ن اینکه هروز سیر بخوری ازش هفتتم پایینه هویج خیلی خطره

ممنون

نه چه خطری. بخور نوش جونت

صلام وعلا من ک دارم میخورم خطرش از چیه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلبر مامان دلبر هفته یازدهم بارداری
مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری