میگم‌ خیارشور که ضرر نداره، داره؟🤔

۵ پاسخ

منم خیلی میخوردم البته الان کمتر شده

من عاشقشم ولی فشار رو میبره بالا مواظب باش

اگه فشارت بالا نیست نه اشکالی نداره

من دوس دارم میخورم
فشارو میبره بالا فکر نکنم مشکل دیگه ای داشته باشه

واییی نگو من هنوز نمیدونستم باردارم خیارشور نمک میزدم میخوردم الان هم همش دارم میخورم بااینکه معده دردم دارم🥲

سوال های مرتبط

مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری