خانوما رابطه جنسی زیاد برا بچه ضرر داره؟🤔🤔

۸ پاسخ

اگر مشکلی نداری هفته ای یک بار ایرادی نداره اما زیاده روی نکن

خانما گروه داریم روبیکا دویت داشتین  به این ایدی پیم بدین
@Roya8081frd

من زیاده روی کردم ماه های اول الان طول سرویکسم اومده پایین استراحت مطلق شدم نکن

اونم تو این هفته بارداریت من سر بچه اولم نمیدونم رفتم دکتر سونو دادم گفتن استراحت متلق تا ۸ ما وگرنه سقط میشه

آره عزیزم اصلا بهتره تا ۳ماهه اول اصلا رابطه با دخول نداشته باشی
من که منع رابطه هستم

بله کاملا ضرر داره

بله
برای طول سرویکس هم ضرر داره

بله.

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر هفته یازدهم بارداری
مامان هانیل مامان هانیل ۶ ماهگی
مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته دوازدهم بارداری