۶ پاسخ

خداروشکر من حالت تهوع دیکه ندارم دو روزه خیلی خوشحالم فقط یخورده معدم میسوزه

منم از امروز تلخی دهنم شروع شده خیلی مزخرفه بارداری اولمم داشتم

بعد ۱۱ ۱۲ هفته به بعد تلخی دهن درست میشه ولی کمر نه منم گه گاهی دارم

منم از8هفته دهنم تلخ میشدولی الان خوب شدم

بخدا منمممم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤧🤧

وای منمنننننمممم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته دوازدهم بارداری
مامان مایسا مامان مایسا هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان كنجد كوچولو👼🏻🤰🏻 مامان كنجد كوچولو👼🏻🤰🏻 هفته دوازدهم بارداری