۷ پاسخ

بزاق دهان دارم من

فقط آبنبات نعنایی جوابه

بخاطر همین بشدت دوغ میخورم😂😂😂😂😂

چیکارش میشه کرد واقعا؟

بلی

منم همینم دهنم‌تلخه همیشه خدام آدامس دهنمه حتی شب خوابیدنی ام تو دهنمه

چه عکس قشنگی

سوال های مرتبط

مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته هشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری