برای حالت تهوع بارداری چیکار کنیم🥺🫢

۶ پاسخ

اندانسترون۴

من ک فقط کشک و آلبالو خوبم میکنه

تو این حالت برای منم دعا کن این ماه باردار باشم انقدر حالم بد بشه ای خدااا

سلام عزیز قرص ویتامین ب۶ فاموتیدین و دمیترون نون سوخاری من امتحان کردم عالی بود واسم ماست و کته هم جواب بود ماست و خیار

گلی شما سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟

فقط دمیترون اب رو اتیشه من از هفته شیشم دارم میخورم روزی دوتا

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد