اندانسترون۴
من ک فقط کشک و آلبالو خوبم میکنه
تو این حالت برای منم دعا کن این ماه باردار باشم انقدر حالم بد بشه ای خدااا
سلام عزیز قرص ویتامین ب۶ فاموتیدین و دمیترون نون سوخاری من امتحان کردم عالی بود واسم ماست و کته هم جواب بود ماست و خیار
گلی شما سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟
فقط دمیترون اب رو اتیشه من از هفته شیشم دارم میخورم روزی دوتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.