برای تهوع چیکار کنیم؟؟

۱۰ پاسخ

من دهنم سرویس شده چاره نیس هیچی تحمل

عزیزم رفتی برا تشکیل قلب

من قرص دمیترون میخورم عالیه

قرص زنجبیلی بگیر با دمیترون مصرف کن

من هفته ی ۹ تهوع شدید گرفتم و حتی اب نمیتونستم بخورم دکتر بهم دوتا سرم و چندتا امپول داخل سرم داد مثل آب رو آتیش بود برام تهوعم خیلی کم شد اما تا یک هفته کپسول زینتوما میخوردم و فقط کته و حلیم و بیسکوییت خوردم بعدش حالم خوب شد

از دکترت بورس احتمالا قرص دمیترون بده

هیچ راهی نیست تحمل کن

چای زنجبیل کمی بخور
عرق نعنا بخور
رفع میشهضرر هم نداره برای بچه

صبر و تحمل

من تاالانم دارم هنوز😊و ۵کیلوکم کردم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته هفتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد