بچها براي كاهش تهوع چيكار كنم ؟

۴ پاسخ

شنیدم بو کردن لیمو خوبه

ب۶بخور یا اگه میتونی آب سیرابی رو قاطی غذاهات کن بخور خواهرم ویار شدید داشت تا ۶ماه بدش میومد از سیرابی شوهرش بدون اینکه بهش بگه آب قلم میگیرفت می‌گفت یکم قاطیش کنن آب رو آتیش بود واسش

از غذاهای ک حالتو بد میکنه نپز دوری کن

یکم پیاده روی هوای خنک قرصb6
ابلیمو خیار

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته دهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان نیکی 👧🏻🎀👒🍓 مامان نیکی 👧🏻🎀👒🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد