دمیترون مصرف نمیکنید خانما؟
من ناشتا اولین ماری که میکنم دمیترون میخورم تا اوکی میشم بعدش راحت صیحونه میخورم
ولی بیشتر شبا حالم بد میشه
منم توی هفته ۸ به بعد تهوع شدید داشتم حتی اب نمیتونستم بخورم بهم گفتن سیرابی بخورم
یکم سیرابی با لیموی زیاد روش ریختم خوردم تهوعم خیلی خوب شده الان میتونم دیگه غذا بخورم ولی هنوز از خوردن لذت نمیبرم و خیلی زیاد نمیتونم بخورم
قرص B6مصرف میکنی؟
منم پدرم دراومده از دو روز پیش 🥴
شب ک میشه همچین سفت وسخت شروع میشه تا خود صبح
ب بعدشم بی حالم🥴🥴
لیمو بو کن. صبح تو جات قبل اینکه بلند شی یکم نون تست خشک یا چوب شور بخور
خواهر من دو روزه پدرم در اومده بخدا😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.