سلام دوستان، برای کاهش تهوع چیکار کنم؟؟

۶ پاسخ

دمیترون مصرف نمیکنید خانما؟
من ناشتا اولین ماری که میکنم دمیترون میخورم تا اوکی میشم بعدش راحت صیحونه میخورم
ولی بیشتر شبا حالم بد میشه

منم توی هفته ۸ به بعد تهوع شدید داشتم حتی اب نمیتونستم بخورم بهم گفتن سیرابی بخورم
یکم سیرابی با لیموی زیاد روش ریختم خوردم تهوعم خیلی خوب شده الان میتونم دیگه غذا بخورم ولی هنوز از خوردن لذت نمیبرم و خیلی زیاد نمیتونم بخورم

قرص B6مصرف میکنی؟

منم پدرم دراومده از دو روز پیش 🥴
شب ک میشه همچین سفت وسخت شروع میشه تا خود صبح
ب بعدشم بی حالم🥴🥴

لیمو بو کن. صبح تو جات قبل اینکه بلند شی یکم نون تست خشک یا چوب شور بخور

خواهر من دو روزه پدرم در اومده بخدا😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان نیکی 👧🏻🎀👒🍓 مامان نیکی 👧🏻🎀👒🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر حسن مامان امیر حسن روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری