سلام. دوستان من معده درد حالت تهوع دارم چیکار کنم

۵ پاسخ

به دکترت بگو شاید بهت فاموتیدین بده برای تهوع هم دمیترون خوبه ولی باید دورش بگذره نمیدونم کی تموم میشه من همچنان دارم دهنم همش تلخ زهرمار ینی

برا حالت تهوع میگن بو کردن لیموی تازه، خوردن چوب شور، و خوردن نون خشک خوبه، زنجبیل هم هست ولی چون میگن گرمیجات هست یکم نظریات متفاوته راجع به تاثیرش

فقط تحمل،من از هفته ۶ دارم وعده های غذایی‌ تو بیشتر کن درعوض حجمش کم کن،بیسکوویت و چوب شو ر خوبه ،موزهم روزی یکی بخور

وای نگووووو درد معده امونم رو بریده ولی نمیخوام اصلا دارو بخورم براش، دارم تحمل میکنم همچنان

طبيعيه منم دارم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری