سلام خانما برای حالت تهوع چیکار کنم کمتر بشه

۱۰ پاسخ

سلام دوستان قصد جسارت ندارم به دوستانی ک گفتن دمیترون مصرف کنید ولی کلا داروهای ضدتهوع تو بارداری منسوخ شده پزشکا توصیه نمیکنن مگر اینکه موارد خیلی خاص باشه زیر نظر پزشک، شما میتونین ویتامین ب۱ و ب۶ مصرف کنید صبح

عزیزم ویتامین b6 خوبه برای تهوع

دمیترون یا متوکلوپرامید بخور ، قرص زنجبیل هم به من میگفتن خوبه ، من هنوزم از حالت تهوع پوشیدم

سیرابی مصرف کنید

قرص دمیترون بخور

والا منم پوکیدم انقد حالم بده سرم تقویتی میزنم ۱ روز خوبم دوباره همینجوری میشم

آب لیمو بو کن یکم بهتر میشی

تحمل تحمل تحمل

هیچ تحمل کن

هیچکار😵‍💫😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری