سلام من خیلی تهوع دارم . چی توصیه میکنین بخورم برای کاهش تهوع؟

۱۷ پاسخ

همه ی چیزی گفتن منم بگم😂 دونه هل بزار تو دهنت و کوچولو کوچولو بجو ... و اینکه به توی بارداری ب حالت تهوع کمک میکنه

سلام من قرص اندانسترون میخورم خیلی خوب هست

زنجبیل با چایی کم‌بخور

خیارشور

کشک بخور
نون خشک ها هستا محلی ها از اونا بزار کنارت بیدار ک میشی صبح ها قبل از اینکه از جات بلند شی یه تیکه بزار دهنت

منم حالم بدههههههه🥲🥲🥲

نارنگی

سیرابی

مال من شدید بود بالا هم نمیاوردم گاهی اذییت میشدم دکتر گف میتونی دمیترون بخوری

لیمو ترش بو کن
یا هی زبون بزن بشن
تا حدی کنترل میشه

پوست لیمو، پرتقال بو کن
غذا تو اروم اروم بخور و اگ بتونی دراز کشیده غذاتو بخوری تهوت کمتر میشه

سیرابی

ب۶ هم قبل از غذا

حالت تهوعت از چند هفتگی شروع شد

عزیزم شما اوایل کمردرد وزیر دلتون درد میگرفت؟خیلی هم گشنه میشدید؟

ب۶. گلم

آب سیبرابی

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته دهم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۳ ماهگی