۷ پاسخ

خواهش میکنم عزیزم ولی یه چیزهم بدون که هفته ۷ تا ۸ واقعا اوجشه و راهی جز تحمل نیست من خودم خیلی اذیت شدم هنوزم درگیرم اما بدون که تنها نیستی و ازش عبور میکنی💌

قشنگم بیسکوئیت نمکی ام امتحان کن خوبه

هیچی فقط تحمل کن😂

برگه زردآلو خشک شنیدم خوبه

بهیچ عنوان چیزهای اسیدی نخور . غذاهایی که رب گوجه زیاد دارند خیلی اسیدی هستند . وعده های کم و متعدد . غذاهای سبک و زود هضم مثل برنج با مرغ آبپز خوبه . من زیر نظر دکتر دارو سرم و امپول هم استفاده کردم ‌

عزیزم من با لیموترش و پپسی خوب میشدم

کشک بخور

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دهم بارداری
مامان rahaa مامان rahaa هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی