بچه ها تروخدا یه راه برای کمتر شدن تهوع بدین

۱۰ پاسخ

من دمیترون فقط روم جواب میداد اما لیمو ترش بو میکردم بهتر میشدم یا بیرون بودم حالم بهتر بود جاهای گرم و یا بوی غذا حالمو بد میکرد

دکتر باید برات قرص بنویسه ببینی کدوم قرص رود جواب میده یکی b6جواب میده یکی متوکلوپرامید یکی دیمن هیدرینات یکی هم مث من هیچکدوم جواب نمی‌ده درنهایت ناویدوکسین

من ب۶ و دیمن هیدرینات و انداسترورون خوردم خوب شدم خیلی شدید بودم

عزیزم هرکسی به یه چیزی جواب میده مثلا من خودم ب۶ و اندانسترون جواب نداد نهایتا دکتر داروم رو عوض کرد شد پرومتازین و دیمن هیدرانات .کلا ک سرخود دارو نخور و اینکه ببین چه خوراکی یا بویی داره اذیتت میکنه مثلا من روی گوجه و پرتقال حساس بودم شدیدا الان کمتر شده .بوی کلی خوشبو کننده و مایع ظرفشویی یا دستشویی رو تست کردم تا بالاخره یکیش قابل تحمل بود ‌.کلا باید صبوری کنی چاره کاملی نداره الان یه تجویزی بشه و درمان قطعی شه برات

گلم بری دکتر دارو تهوع بهت میدن فک کنم

لیموناد بخور

ویتامین b6 ، من رفتم قرص ضد تهوع دوز پایین از داروخانه گرفتم ولی تو اول با دکترت صحبت کن
برای بی اشتهایی هم ی شربتی داد گف ی ساعت قبل ناهار شامت بخور حالت تهوع و بی اشتهاییت از بین میره

دکتر برات ب۶ بنویسه

غذاهای ترش و شور هم خوبه من میخورم خیلی بهتر شدم

نون خشک یا آدامس

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان دخملی و تودلی❤️ مامان دخملی و تودلی❤️ هفته سی‌ویکم بارداری