من دیگه عادت کردم
باید تحمل کنی من تازه الان یخورده بهتر شدم ، سه ماه شش کیلو وزنم کم شد
صبح ناشتا یدونه ساقه طلایی بخور نیم ساعت صبر کن بعد صبونه اگه تونستی یکم بخور و باز صبر کن و بعدش مایعات بخور
من تازه دارم بهتر میشم و متاسفانه و هیچ راه حل قطعی نداره و فقط با رعایت میشه یکم کمش کرد هیچ قرصی هم تاثیر نداشت روم ایشالا بهتر بشی
تهوع که باس تحمل کنی در هر حالت هس بنظرم
ولی قرص هس دمیترون خیلی کم مصرف کن یا نکنی خیلی بهتره
دگ شنیدم سیرابی ابلیمو بسکوییت ترد اینا تهوع کمتر میکنن
سیرابی میگن خوبه
کپسول زینتوما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.