راه حل برای تهوع بگید توروخدا😭

۱۳ پاسخ

منم حیلی تهوع دارم

کاش منم تهوع داشتم

عزیزم یکم اندازه قاشق چای خوردی برنج خام بخور

کشک هم خوبه

سیرابی بخور

میگین صابون بو کنی خوب میشه

فقططط چای زنجیبل

بیسکویت مادر بخور ببین بهتر نمیشی
یا کشمش

قرص دمیترون استفاده کن خیلی خوب هست

من شنیدم لیموترش خوبه بو کنی

برو بیمارستان سرم بگیر

عزیزم هنوز بهتر نشدی؟؟

لیمو بو کن

سوال های مرتبط

فلاح فلاح قصد بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ayla♥️✨️🐣 مامان ayla♥️✨️🐣 ۲ ماهگی