بچه ها کدومتون تهوع داریددددد؟ تروخدا بیاید حرف بزنیم

۸ پاسخ

شبا در حد مرگ .روز اگه بوی ب سرم بشه وگرنه ندارم فقط سنگینی معده دارم

کاش فقط تهوع بود همراه بالا آوردن شدیدد

من...بشدت...

من دوروزه شدیدشده یعنی آب هم بزورمیخورم

من که قابل توصیف نیس

منم دارم

منننن

تهو ک نباشع نمیشه😂😂

سوال های مرتبط

مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان rahaa مامان rahaa هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری