۳ پاسخ

اونجا نری برای زایمان عزیزم. دوستم اورژانسی شد کبثیسه آبش پاره شد بردنش اونجا، مجبوری زایمان کرد و عفونت شدید گرفت، اینقدر بد برش دادند که بعد از یک سال و دو ماه هنوز دنبال درمانه

من طبیعی

من شهدا سزارین شدم

سوال های مرتبط