۱۲ پاسخ

برو یه سونوی دیگ حتماااااااااااا

من با حساب هشت هفته ایندفعه رفتم ولی بچه شش هفته بود شما هم احتمالا همینطوره هنوز زوده

نگران نباش عزیزم زودرفتی احتمالا. دوباره دو هفته دیگه اینا برو اگه مشکل داشته باشه به خونریزی میفتی وگر نه صبر کن

من بارداری قبلیم که سقط شد

تا ۱۰ هفته وقت هست عزیز من الهی سونو بعدی مه میری صدا قلب کوچولوش رو میشنوی

هنوز زوده هشت هفته مجدد برین هشت هفته تمام شده باشه از گهواره میشه داخل هفته نه

منم تو ۸ هفته رفتم سنوی قلب
قلب نداشت متاسفانه جنین تو ۵ هفته مونده بود رشت نکرده بود سقط شد 😞

زوده بش فکر نکن

گهواره ی هفته جلوتر میزنه بااین اوصاف شما الان باید ۶هفته باشی پس زود رفتی حداقل باید هشت هفته میرفتی

چند هفته ای ؟

من بارداری قبلی

مگه برا تو تشکیل نشده کجا رفتی

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی‌🥰 مامان تودلی‌🥰 هفته بیست‌وششم بارداری