۱۲ پاسخ

عشقم از هفته ۱۵ به بعد خوب میشی قووووول

حال منم بده اگر دارو نخورم همه چی رو بالا میارم

دوقلو داری؟

از ۱۵ بهتر میشی

من ک اصلا هچی ندارم امروزم انتی بودم همه چی خوب بود

هم خوبم هم بد🤣

وای من حالم بده توی ۹ هفته داشتم بهتر میشدم الان ک وارد ۱۰ هفته شدم دارم میمیرم هیچی نمیخورم همش بالا میارم 😭😭

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

نه گلم🥺😂

من اصلا امید ندارم ک درس بشم بدتر هم میشم تا ۹ماه کامل

من۱۵تقریبابهترشدم ازگرسنگی حالم بد میشه حتی امروزدیرتربلندشدم صبحانه بخورم حالم بدشد

نه من هنوزم همونطوریم

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱ ماهگی
مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری