با حالت تهوع چیکار کنیم 😭😭😭هی بیشترو بیشتر میشه

۹ پاسخ

دهنت سرویس میشه مثل من هنوزم دارم 😂😭

من وقتی تهوع میاد سراغم میرم نمک میزنم به خیار میخورم

رب انار خیلی جوابه و نون خشک

تازه شروعشه بعد تا بالا نیاری راحت نمیشی
واین که لیمو بو کن
نون خشک بخور واینا هیچ تاثیری ندارن

اناربخورصبح ها خوبه

قرص دمیترون هر ۱۲ ساعت ضرر نداره

عزیزم کاملا عادیه تو این هفته ها...
سعی کن به خودت سخت نگیری
این برهه میگذره...
اگ دکترتون قرص تجویز کردند اندسترون بخورید..
به برای ویار بارداری خیلی خوبه...
سعی کنید استراحت کنید
من این تایم ها همش سرم میزدم ویار شدید و افت وزن شدید داشتم..
انشالله به سلامتی این برهه رو رد کنی..

عزیزم متاسفانه تازه شروعشه🥺

من هنوز بالا میارم 🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفتم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری