اين سحر خيزي چي ميگه اول بارداري چرا اخه 😬😴🤔🤔

۲۱ پاسخ

به قولي دوستم ميگه اگر تو بارداري شاخ هم در اوردي شك نكن نترس طبيعيه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😬😬

من پاشدم ۷:۳۰ غذا خوردم 🫠😁

منم با احساس جیش زیاااد بیدار میشم ساعت ۴ یا ۵ دیگه خوایم نمیبره
قبلشم فقط کابوس میبینم

من از 5 بیدارم باز 10 میخوابم😂😂😂😂

نصف شب مثل جغد بیدار میشم تا خود صبح خواب به چشمم نمیاد
در کل شبا دوساعت میخوابم بقیشو بیدار

دقیقا

وای منم همینطوری شدم

منم همش تا ظهر خواب بودم الان هر یکی دو ساعت بیدار میشم از ضعف و تهوع

با معده ای که نمیزاره بخوابیم چ کنیم😭😭

منم زودددددد بیدار میشم☹️

منکه پنج صبح بیدارم حالا کاش بتونم چیزی بخورم همش حال تهوع 😓😓

منم زود بیدار شدم گشنمه و هیچی نمیتونم بخورم😖😖

من کل عمرمو یه بار صبونه نخوردم ولی الان ۶ صب از گشنگی بیدار میشم

واي من هميشه تا ظهر ميخابيدم 😫😴😬

وای نگو من از ساعت ۷ ناخداگاه بیدارم😂

😂😂😂قشنگ بود.

منم سحرخیزشدم😅

منم زود بیدار میشم😪

دقیقا چرااا😭

واقعا چی میخاد نمیذاره بخابیم😫

همینو بگو😩

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری