جدا از غربالگری یا هر سونویی
کلا سونوگرافی ها بیمه قبول نمیکنن
بیمه من رو که قبول کرد هم سونو هم آزمایش
دروغه گلم باید بری مرکزی ک با بیمتون قرارداد داشته باشن.. اتفاقا من همین امروز ب یک مرکز تماس گرفتم آنومالی با بیمه حدود ۱ تا ۱ملیون و نیم
اره نمیده والا من از اول بارداریم یکبار هم بیمه هزینه اشو نداده همش آزاد بوده حتی آزمایش ها
ببین جایی برو که تحت پوشش بیمته براما تامین هستیم دارن بعضی جاها
من که همه رو بیمه داشتم و فاکتور دادن، خودم دنبالش نرفتم....ولی آزمایش خون کامل بود نزدیک 22 مورد بیشتر یه ریال هم نگرفتن خودشون برا بیمه میفرستادن ...این مراکز خیلی خوبن😍
من سردخترم بیمه قبول میکرد۵سال پیش الان اینجوری شده یعنی زیاد میشه که هزینش
غربالگری بیمه قبول نمیکنه
فیش رسید پرداختی و یه نامه از سونوگرافی ببر پولتُ از بیمه بگیر
اره ازادن
من هرجا زنگ زدم گفتن غربالگریا آزاده
برگه بگیر ازونجا ببر بیمه
یه درصدی رو بیمه میده
مگر اینکه تکمیلی داشته باشی
اصلا هیچ بیمه ای قبول نمیکنه و آزاده
سونو بیمه میده آزمایشو نه
نه اینجوری نیست
برو جایی که طرف قرارداد بیمته
اره نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.