۷ پاسخ

من انتی رفتم آزاد بود واسه تکمیلی نامه داد غربالگری دوم هم آزاده

ازاده اگه تکمیلی داره فاکتور بگیر

من دیروز با تامین رفتم

من با بیمه اجتماعی دادم آزاد نبودش

سلام عزیزم آزاده فقط میتونی واسه بیمه تکمیلی فاکتور بگیری

سلام ببخشید شما تو چه هفته ای از بارداری سونو ان تی دادید؟ هفته بارداریتون از روز شروع پریود حساب کردید یا روز اقدام؟

تکمیلی

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهورا💕 مامان ماهورا💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری