خانما برای غربالگری اول با بیمه میشه یاکلا ازاده؟

۴ پاسخ

غربالگری های ازاده باید فاکتور ببری بیمه

اگه بیمه تکمیلی دارید فکر کنم مقداریش رو پوشش بده

عزیزم کلا آزاد حساب میکنن

من برای غربال گری رفتم تامین اجتماعی شامل شد
بیمه تون چیه؟

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان ماهورا💕 مامان ماهورا💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری