آزاد هست کلا
تکمیلی میده من ۱۵٪ کم کرد بقیه داد
ازمایشگاه دنا قبول میکنه اگر تکمیلی دارید برید اونجا
تکمیلی میده وای بستگی داره چه قدرشو میده برای من ۴ تومن میداد
نه ازاده ولی اگر بیمه تکمیلی دارین بعدا جواب سلفری و فاکتورشو و رسید پرداختشو میبرین بیمه تکمیلی یه مقدار از هزینه رو میدن بهتون
تهران چند جا پرسیدم گفتن فقط ازاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.