آزمایش و سونوی انتی آزاده؟ یعنی تحت پوشش هیچ بیمه ای نیست؟

۶ پاسخ

مرکزی ک میری باید با بیمت قرارداد داشته باشه ،اگ تکمیلی هستی فاکتور بگیر ازشون

با بیمه سلامت ک تخفیفذجزئی دادن

من خود بیمارستان بقیة الله انجام دادم انقد هزینه نکردم

نه عزیزم نیست

نرکزی ک میری باید بپرسی قرارداد دارن یا نه

بسته به مرکزی که میری داره، من سونو که نوبت گرفتم بیمه تامین اجتماعی کم می کنه ازمایشگاه نپرسیدم ولی

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی 💙👶 مامان محمد مهدی 💙👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۳ ماهگی
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وهفتم بارداری