آنومالی آزاده کلا؟با هیچ بیمه ای قرارداد نداره؟

۵ پاسخ

چند شده مگه

نه آنومالی آزاد نیس من دیشب رفتم کلا با بیمه تامین شد ۹۰۰

ان تی مگه آزاد رفتید شما؟

ازاده کلا

اره ازاده..اگه تکمیلی هستی فاکتور بگیر ببر واسه بیمه

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان نور زندگیمون
❤️ مامان نور زندگیمون ❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری