۵ پاسخ

نخور منک تا الان هویچ نخوردم گفتن خوب نیست

ن بخور آب هویچ میگن زیادی خوب نیس

والا من سر بچه ی اولمم خوردم چیزی نشد از جیگر بگیر تا هویچ چیزیم نشد

من از اول بارداری هر روز صبح خوردم چیزی هم نشد خداروشکر‌. هر چیزی زیاده رویش‌ خوب نیس وگرنه مشکلی نداره

هویچ بده مثل جیگر ویتانین aبالایی دارع

سوال های مرتبط

مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین..حسن..زینب مامان حسین..حسن..زینب هفته دهم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ویکم بارداری