خانما عسل تو هفته های من ضرر داره یا نه؟؟؟

۴ پاسخ

در حد روزی یک قاشق چایخوری اوکیه

عسل کارخونه ای میشه مصرف کرد

در حد صبحانه خوردن و اینا ضرر نداره

من میخورم بارداری اولم هم از اول تا آخر خوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری