سلام من ۱۵ هفته ام میتونم عسل بخورم یا ضرر داره

۶ پاسخ

زیاده روی نکن

عسل بچه روخنده رومیکنه.

مگه نمیشه عسل خورد؟؟؟؟ من عسل نخورم فشارم همیشه میفته

ضرر چرا مقویه ولی روزی یه قاشق چایی خوری

چ ضرری میخواد داشته باشه
فقط زیاد مصرف نکنی ک قند بگیری

اره بخور

سوال های مرتبط

مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد