عسل ضرر داره بخورم؟

۴ پاسخ

نه خوبه مفید هم هست
ولی زیاد نخور
من صبحانه یه خورده میخورم

کلا هر چیزی دلت خواست در حد کم بخور ، زیاد نخور

در حد روزی یه قاشق عیب نداره

نه اگه زیاد نخوری اتفاقا مفید هم هست

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 مامان ن‍‌ب‍‌ات‍‌م🍌🍓 هفته بیست‌وششم بارداری