خانما درد واژن تو هفته های من ضرر داره

۳ پاسخ

اگه خفیفه طبیعبه اگه شدیده برو دکتر شاید عفونت داری

به نظرم طبیعیه منم دارم گاهی اوقات

اگر خیلی شدید نباشه عیبی نداره

سوال های مرتبط

مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۲ ماهگی
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۴ ماهگی
مامان ابراهیم 🩵🍼👶 مامان ابراهیم 🩵🍼👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری